- Hogyan lesz egy szakmájában elismert építész egyszersmind zeneszerző is?
- A gyermekkori zongoraleckékre mint szorgalmas megfelelési gyakorlatokra emlékszem. Négy és fél év után abba is maradtak… Gimnazistaként egy amatőr zenekar zongoristája lettem, majd az akkor már gombamód szaporodó zenekarok egyike, a Rangers együttes billentyűseként belekerültem abba a világba, amit az Illés-Metro-Omega triásza fémjelez. De én építész akartam lenni. Otthagytam érte a színpadot. És a zenében is hosszabb csend következett. Az Iparművészeti Főiskola évei után, az építészpálya kezdeténél támadt bennem a mániákus érdeklődés a komolyzene iránt. Főleg a barokk és a 20. század szerzői izgattak akkoriban. De egyre égetőbben hiányzott maga a zenélés. Zongoránk nem volt, hát furulyázni kezdtem megszállottan, magányos autodidaktaként. Akkor úgy tűnt, megtaláltam életem hangszerét. Ám a nyolcvanas évek közepe táján egy pályázati díjból vettem egy szintetizátort, s ez a hangszer – majd kisvártatva a számítógép – egy teljesen új világot nyitott ki számomra, aminek azóta is a bűvöletében élek.
A cikk teljes egészében itt olvasható.