Archív

Brandingfobia

Mono GRINBAUM
Typojam

2017. április 5. 19:00

Mono az identitásrendszerek tervezője. Önmagát egy egyszerre több szálon futó kaméleonként határozza meg. Miután várostervezői diplomát szerzett Buenos Airesben, éttermeknek, bároknak dolgozott. Különleges fúziót hozott létre kommerciális tapasztalataira és jellegzetes anti-branding szemléletére építve. Nyers és klasszikus stílusának kombinációja az akadémikus- és a popkultúra között egyensúlyoz. Új interpretációkat hoz létre, valós- és virtuális mintavételek használatával. Kereskedelmi oldalát brand dizájnerként és brand producerként éttermek tervezésénél kamatoztatja, brand tanácsadóként ügyfélköre a szabadidős és szórakoztató szektortól a kormányzati- és civil szektorig ér. Tudományos szempontjait és aktivizmusát „Brandingfobia” név alatt fejti ki, koncepcionálisan és formailag kérdőjelezve meg a minket körülvevő kommunikációt. Buenos Aires egyetemének grafikai tervezés- és tipográfia professzoraként gyakran kérik fel, hogy előadja kortárs grafikával és annak szerkezetével kapcsolatos elképzeléseit.

Az előadás nyelve spanyol, fordítást biztosítunk.

  • MONO_Budapest