Vajon szükséges-e építészetet tanítani gyerekeknek? Be lehet-e vonni a gyerekeket és fiatalokat a tervezésbe? Milyen módszerekkel lehet az épített környezet a gyerekek számára közvetíteni és hogyan lehet a részvételüket segíteni? Többek között ezekről a kérdéseket vitatják meg a szerzők beszélgetőtársaikkal a két frissen megjelent kötet kapcsán:
Ch. Reicher – S. Edelhoff – P. Kataikko – A. Uttke: Gyerek_szemmel. Építészet gyerekekkel és gyerekeknek
kultúrAktív Egyesület és Kódex Nyomda
Pécs, 2013
Sebestyén Ágnes – Tóth Eszter: Épített környezeti nevelés
kultúrAktív Egyesület és Arttan Kft.
Pécs, 2013
A beszélgetés után a vendégek kipróbálhatják a Német Városfejlesztési Intézet által kifejlesztett Stadtspieler részvételi játékot.